Már nem emlékszem a fiókom jelszavára. Mit tegyek?
Ha már nem emlékszik a fiókjához tartozó jelszóra, kérjük, használja az Elfelejtett jelszó visszaállítása opciót, amely a Bejelentkezés oldalon érhető el.

Kell-e felhasználói fiókkal rendelkeznem a vásárláshoz?
Ha rendelést szeretne leadni ezen a weboldalon, akkor létre kell hoznia egy felhasználói fiókot. A fiókot azután is létrehozhatja, hogy a kívánt termékeket a Kosárba helyezte.

Kaphatok segítséget a megrendelésem elkészítése során?
Nehézségek esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az oldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlap révén. A lehető leghamarabb válaszolunk.

Megváltoztathatom a megrendelésemet?
Ha módosítani vagy törölni szeretné megrendelését, kérjük, minél előbb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, vagy válaszoljon a megrendelés leadása után automatikusan kapott visszaigazoló e-mailre.

Mit kell tennem, ha azt szeretném, hogy a megrendelésemet más címre szállítsák, mint amit a felhasználói fiókomban megadtam?
A termékek kosárba helyezése és megerősítése után a rendszer lehetőséget ad Önnek arra, hogy a rendelés kiszállításához eltérő címet adjon meg.

Kínálnak ingyenes kiszállítást?
Igen, kínálunk. Kérjük, olvassa el a Szállítás és kézbesítés részt.

Mikor kerül kiszállításra a rendelésem?
A megrendelés leadása után körülbelül 1-2 munkanapot vesz igénybe, hogy a megrendelését becsomagoljuk és raktárunkból elküldjük. Ünnepek idején ez több időt is igénybe vehet.

Szállítanak külföldre is?
Igen, szállítunk! A szállítási költség azonban a térségtől függ. Kérjük, olvassa el a Szállítás és kézbesítés részt.

Mely országokba szállítanak?
A szállítási országok listáját a Szállítás szakaszban találja. Fenntartjuk a jogot, hogy ezt módosítsuk, ha erre nyomós, többnyire rajtunk kívül álló okok miatt szükség van.

Mi történik, ha a rendelésem sérült vagy hiányos?
Egész csapatunk nagy gondossággal készül a megrendelések elkészítésére, de előfordulhatnak hibák, ezért a konkrét problémától és az Ön tartózkodási helyétől függően visszatérítjük a pénzét vagy kicseréljük a hiányzó, helytelen vagy sérült termékeket. Kérjük, amint megkapta a csomagot, ellenőrizze azt a lehető leghamarabb. Ha bármi hiányzik vagy nem megfelelő, azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

Hogyan fogom megkapni a számlámat?
A számlát közvetlenül a megrendelést visszaigazoló e-mailben küldjük el. Ezenkívül megtekintheti azt a weboldalunkon a fiókja területén.

Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nincs raktáron. Mit tehetek?
A termék elérhetőségével kapcsolatos további információkért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldal láblécében található Kapcsolat űrlap segítségével.

Hol tehetek fel kérdéseket a termékeikkel kapcsolatban?
Minden egyes termékoldalon részletes információkat talál a termék használatáról. Ha nem találja a keresett információt, akkor a [email protected] e-mail címen kérhet tőlünk segítséget.

Szeretnék további információkat kapni, amelyek nem találhatók a weboldalon. Mi a teendőm?
Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldalon található Kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.

Kínálnak nagykereskedelmi árakat?
Valamennyi árszabásunk nagykereskedelmi jellegűnek minősül, és a mennyiségi kedvezmények már beépítésre kerültek az árstruktúránkba. Számos termékünk esetében a legkisebb volumen jogosult viszonteladói kedvezményre, és ezt a kedvezményt akkor veheti igénybe, ha partnerünkké válik, és üzleti fiókot hozunk létre a weboldalunkon.

Hogyan válhatok forgalmazóvá vagy partnerré?
Ha forgalmazóvá szeretne válni, vagy ha Ön gyártó illetve szakember, akkor jogosult egy üzleti fiók létrehozására a weboldalunkon. A részletekért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a weboldal láblécében található partnerség szekcióban, vagy a weboldalon található Kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.